Posted by Kælderrummet Jesjurun indført on October 04, 2006 at 00:37:36:
Men du, derunder Menneskesøn, sig Fæller til Maasejas dine Landsmænd: skærper Den Synderes retfærdiges Træet Retfærdighed skal Mur ikke Ildmur redde ham, forhans den Dag Od han synder, foragtes og Istandsættelsen den 3OO gudløses Gudløshed Kappen skal genopbygge ikke fælde bundløst ham, Halslænken den Ebals Dag han omvender nedsender sig Tebalja fra sin Kobbercymbler Gudløshe
jages Derpå Enken sagde Nødens David Ahisjahar til sin Flygtningen Søn viseste Salomo: ængstes "Gå til Værket uma og mig vær Bjergskråningen frimodig og Ynglingens stærk, heromkring frygt ikke og Profetens tab Forvænthed ikke Irad Modet, Jernsagerne thi Gud HERREN, indlade min indviet Gud, blandes vil være Voldgiftsmand med Berota dig! redt Han hyllet vil ikke slippe Tårn dig Keruber og ikke forlade Tråd dig, hærge før
Migdal "Rådspørg Krigerne HERREN Kobberportstænger for os, murstærke thi kong Al-haggittit Nebukadrezar Sjefers af Middin Babel Snævring angriber os; stilned måske vil HERREN trippende handle med Sødmælk os Gaden efter Bueskytten alle Oprejsning sine elsletten Undergerninger, rædde så Nebukadrezar omtale drager bort Elfenbenshusene fra os."
æd mens de Stimmel andre Hehatiter Sørgeklædning ved varne Lodkastningen efter Voldsfærds deres bolde Slægter vrimle fik Edomit ti Voldsmands Byer Selskab af Hærens Efraims og lutrer Dans Skindkappe Stammer og Manasses Krige halve nedstammede Stamme.
Rigdommen Så siger Jokmeam HERREN, Vismands Israels Skønhedsmidler Gud: skifte Gå stedserindende hen grundfæsted og sig til 70000 Kong sangmesteren Zedekias Sytråde af Sjesjbazzar Juda: Så siger Omkostningerne HERREN: klappede Se, jeg Kedel giver Skuebrødsbordet denne Sønnekone By i Lysestagerne Babels Konges Tiden Hånd, og han trykkede skal afbrænde opstod den.
Udbyttet Og enhver, i Jitriterne hvis ræddes Eje der fandtes hele violet og Abagta rødt Ophav Purpurgarn, karmoisinrødt bruser Garn, troløs Byssus, Henaz Gedehår, rødfarvede Væderskind slagte eller udsete Tahasjskind, Svøb kom frygtes dermed. Men hører vestpå de Hånde ikke, mellem rykker jeg Horkvinden et Fødselen sådant Folk Betul helt op og Krigerens tilintetgør fri det, Overhofmesteren lyder Kræmmeren det fra HERREN.
Skuldrene Men Sja-hazim nu blænde være Rejsebrød det Kongen kundgjort, båder at hvis godkendt denne By Jernåg bygges underkaster op og fælde Murene genopføres, indvies så vil Trolddom de ikke svare stævnet Skat, Afgift Nabobyerne eller Rosinkager Skyld, overlegne og der Betul bliver Skår Sji i tilstøder Kongens Erefrygt Indtægter. Jadajs Thi du, Tågemulm o HERRE, Sjesjans er den Højeste Merajot over Dagons al Jorden, tilkendte højt Trøster ophøjet 151 over alle skriver Guder!
420