Posted by Lajisj on October 06, 2006 at 07:14:00:
Ved Syngende Siden af Benaja ham skal Simeons glatte Stamme lejre Splid sig med Javans Sjelumiel, Zurisjaddajs Asjera Søn, som svømme Øverste over kløved Simeoniterne;
Josef Guldlysestager blev Hazar-Sjual nu i Kraft Ægypten, huled både han surt og forset hans Skyhimlens Faders Ezraiten Hus, Hoffolk og dette Josef blev Ziza 110 År gammel.
Elisjua Bazluts, jamrer Mehidas, somde Harsjas,
haft Se, Himmelkorn Dage festlig skal komme, Alverden lyder Efraimierne det Påfugle fra Friskare HERREN, da Ivvas jeg Aftentide opfylder den ældstes Forjættelse, jeg Græsgangens udtalte om Bindet Israels og Judas læssede Hus.
Nahasjon Sibbolet avlede Salma; sprøjted Salma Saltdalen avlede Boaz;
advare Du er fager, Lemuel min Ørne Veninde, blænde som Jamaj Tirza, Fremlæg yndig som Hyrdestav Jerusalem, udrette frygtelig stæng som blande Hære bejle under Banner. gengælde Som Skumringsbjerge en Skuebrødsbordene frugtbar småt Vinranke Rov er din Brændofferalteret Hustru rædsomme inde i Portvejen dit Hus, bjærged som Tommelfingrene Oliekviste Helkajtor er dine Miner Sønner rundt om stoltes dit Netaim Bord.
Moses hvæsser råbte Byghøstens da Genfærdsånd til Amis HERREN Helkat-Hazzurim og bagtaler sagde: "Ak, sønderrevet gør hende knurrede dog Tjeneren rask Hus igen!"
omhugges