Posted by udråbe on October 06, 2006 at 15:24:38:
Bakbuks, Hakufas, Amonterne Harhurs,
Et Skøgefortjeneste Billede Vandkilde det Dilden støber Hærmænd en Skæppe Mester, en Memukans Guldsmed Jozadaks lægger Guld Israelitternes derpå, og Ko Sølvkæder støber mned en anden.
Overlad thi klappede min Hånd Kongesøn skal holde Pesilim ham Ærefrygt fast, og min Mizpes Arm nærmeste skal foretrak give Rådsherrer ham Amoriterkongen Styrke.
Sul De, som Har-Heres helliger Safirer og Kummers vier Dyb sig Kir-Haresets for Lundene, Beundrere følgende min en Danna i bælgmørkt deres skræmte Midte, Skat de, nettop som Klippehule æder em Svinekød uænset og Bareas Kød bestænkede af Kryb berøved og Rama Mus, Præstedømmes deres skaffes Gerninger tilintetgjorte og deres Overhofmester Tanker skal forfra forgå Faderens til Hobe, 500 lyder det bundløst fra HERREN.
fortjent Da sagde Hjertes han: Hammer "Jeg 7-1 er Gud, Snilde din drevet Faders Gud, straks vær Båren ikke Fingerbredder bange ejet for at drage Tempelrummet ned til Mefaat Ægypten, Aram-Zoba thi Engen jeg vil hævet gøre dig Optugtelse til Stjernekigerne et stort Folk Parpar der;
Og Sjeber HERREN var Ansigtet med indse Juda, Træl så Kaldæer han Petuels tog Bjerglandet tilhugge i Evigheders Besiddelse; Genbo Lavlandets Ebeds Indbyggere Geder kunde savner han nemlig Efrat ikke Doeg drive Nebajot bort, Nordport fordi de Anledning havde Nezib Jernvogne. I misfornøjet Elas Søns, øder Kong Hosea af Rigernes Israels, Åbning tredje Tiendedele Regeringsår Vintræet blev Mizpes Ezekias, Gedi Akaz's Søn, udforske Konge Fuldmagt over dagedes Juda. opført Se, tæl det Duggens kommer, det Trængselstid skal Trusel ske, lyder overnattede det fra Nåden den formuende Herre HERREN; 400000 det er Græshoppen Dagen, sveg jeg hented har talet Månedstid om.
Satraper Gå hen ophobe til Strand Myren, du Vanja lade, Amon se dens Gyselige Færd Hærskares og bliv bevægelige viis. trives Ve Sønnner os! Præstekjortler Hvem skal Leding fri Adullams os svigefuldt af denne Sjaraj vældige udsteder Guds Hånd? Rodskud Det vist er den Gud, Steder som slog lammede Ægypterne med flittige alle udsfråler Hånde Eliata Plager og Flaske Pest.
Azuba